خلیج بلبرینگ

02133000105-6 | 02177619004-5

خرید بلبرینگ اصل

اختراع بلبرینگ‌های غلتشی به قرن‌ها قبل برمی‌گردد زمانی که بشر پی برد حرکت غلتشی به‌مراتب ساده‌تر از حرکت لغزشی است. بلبرینگ‌ها بدون شک یکی از مهم‌ترین عناصر در ساختمان تجهیزات صنعتی بشمار می‌روند که علاوه بر نقش کلیدی آن‌ها در کاهش اتلاف انرژی، بارهای تکیه‌گاهی را نیز تحمل می‌کنند. در این روش ارتباط بین محور و محفظه که نسبت به یکدیگر دوران دارد از طریق اجزا غلتان برقرار می‌گردد هر نوع بی رینگ برای شرایط کار ویژه‌ای طراحی‌شده است برای انتخاب بی رینگ مناسب و خرید بلبرینگ متناسب با نیاز خود ما در کنار شما هستیم.

نحوه کارکرد بلبرینگ
نمونه ای از اجزای تشکیل دهنده بلبرینگ

باتوجه‌به قدمت کاربرد این اجزا در صنایع مختلف، تنوع زیادی در طول سالیان گذشته در تولید بلبرینگ‌ها حاصل شده است. توجه به‌سادگی کاربرد، عمر قطعه و کاهش میزان اتلاف انرژی زمینه‌هایی هستند که باعث تلاش در بهینه‌سازی و تنوع در بلبرینگ‌ها گردیده است. توسعه صنعت در بخش مواد و بکار گیری از فنّاوری روز و نیاز تخصصی ماشین‌آلات صنعتی به توسعه و تنوع بلبرینگ‌ها دامن زده است. این تنوع بسیار گسترده است به‌طوری‌که یک مدل بلبرینگ در یک ابعاد خاص می‌تواند ده‌ها مدل متفاوت داشته باشد که هرکدام برای شرایط و دستگاه خاصی طراحی‌شده‌اند. نوع قفسه بلبرینگ، زوایای رینگ‌ها با غلتک‌ها، سرعت‌های مختلف بیرینگ‌ها و المان‌های دیگر باعث شده انواع مختلفی از بیرینگ‌ها را داشته باشیم برای آشنایی با خرید انواع بلبرینگ و انتخاب آن‌ها با مشاورین ما تماس بگیرید.

انواع بلبرینگ اصل
اسکیس بلبرینگ

بلبرینگ شیار عمیق پرمصرف‌ترین نوع بلبرینگ در تمام جهان است، میزان آلودگی کم صوتی، حداقل گشتاور موردنیاز جهت غلبه بر نیروی اصطکاک و تحمل سرعت‌های بالا، قیمت مقرون‌به‌صرفه باعث کاربرد فراوان این نوع بلبرینگ در صنعت شده است یکی دیگر از دلایل بالا بودن مصرف بلبرینگ‌های شیار عمیق در سراسر دنیا این است که این نوع جزو اولین بلبرینگ‌های غلتشی ساخته‌شده هستند و اولین گام‌ها در صنعت بلبرینگ با این نوع آغاز شد شما صنعتگر و مصرف‌کننده‌ی عزیز برای استعلام قیمت و خرید بلبرینگ شیار عمیق می‌توانید با ما تماس حاصل فرمایید تا دراسرع‌وقت این نوع بی رینگ را تهیه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر بلبرینگ‌های شیار عمیق کلیک کنید.

بلبرینگ شیار عمیق

این نوع بلبرینگ دارای دو ردیف ساچمه‌ی کروی است که در مواقع انحراف و ناهمراستایی شفت یا محور، خودش را با زاویه شفت منطبق می‌کند این نوع بلبرینگ متحمل بارهای نیمه‌سنگین با سرعت بالا است، برای اطلاع از قیمت بلبرینگ خودتنظیم و خرید آن با ما در ارتباط باشید.

برای اطلاعات فنی و تخصصی بلبرینگ خودتنظیم وارد لینک زیر شوید.

بلبرینگ خود تنظیم

بلبرینگ تماس زاویه‌ای یکی از انواع تخصصی بلبرینگ‌ها است و بر دقت و ضریب خطای دستگاه‌ها باتوجه‌به کلاس تلورانسی بی رینگ نیز تأثیر مستقیم دارد به همین دلیل دارای انواع مختلف گسترده‌ای است، برای راهنمایی در انتخاب و خرید بلبرینگ تماس زاویه‌ای و استعلام قیمت می‌توانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی کامل با انواع بلبرینگ تماس زاویه‌ای وارد لینک زیر شوید

بلبرینگ کف گرد

در واقع بلبرینگ‌های کف گرد برای کاربرد در شفت یا محورهای عمودی است و بارهای محوری را تحمل می‌کنند برای خرید بلبرینگ کف گرد می‌توانید از مجموعه‌ی کامل ما استفاده کنید برای آگاهی از مشخصات فنی بلبرینگ کف گرد و انتخاب آن‌ها گروه مشاورین ما در کنار شما هستند.

خرید بلبرینگ کف گرد خلیج بلبرینگ

یکی از مسائل حائز اهمیت در انتخاب بیرینگ‌ها آن است که ویژگی و قابلیت‌های آن برای کاربر مشخص باشد، امروزه با توسعه‌ی سریع و گسترده‌ی ماشین‌های صنعتی و انواع بی‌شمار دستگاه‌های صنعتی باعث شده که دنیایی از بلبرینگ‌ها پیشروی صنعتگران قرار گیرد، ممکن است اشتباه در خرید بلبرینگ باعث ایجاد هزینه‌های اضافی و خرابی ماشین صنعتی و ازکارافتادن خط تولید شود. انتخاب رول به رینگ تا بر پایه‌ی اصول مهندسی انجام می‌شود در انتخاب بلبرینگ عواملی همچون:

تأثیرگذار هستند که تعین و انتخاب هر یک از این المان‌ها نیاز به دانش و تجربه دارد ما در گروه صنعتی خلیج بلبرینگ آماده هستیم که این دانش و تجربه را در قاب مشاوره‌ی فنی به‌صورت تلفنی در اختیار شما صنعتگران و جامعه‌ی مهندسین کشور قرار دهیم. تا بتوانیم شمارا در خرید یک بلبرینگ باکیفیت و مناسب با نیاز دستگاه شما همراهی کنیم تا بهترین انتخاب را انجام دهید و خریدی مقرون‌به‌صرفه و مطمئن داشته باشید.

قیمت بلبرینگ را می‌توان گفت از مهم‌ترین مشخصه در خرید بلبرینگ و رول بیرینگ‌ها است. بلبرینگ در کشور ما کالایی وارداتی است و قیمت بلبرینگ‌ها مانند هر کالای وارداتی دیگر از نوسان بازار ارز پیروی می‌کند. باوجوداینکه بلبرینگ چرخاننده‌ی محور صنعت است و هر بلبرینگ عمر مفیدی دارد آن‌ها یک کالای پرمصرف در بین صنعت گران است به همین دلیل تهیه بلبرینگ صنعتی و خرید یاتاقان‌ها با قیمت منطقی و واقعی به نفع و سود صنعتگران و مصرف‌کنندگان بیرینگ‌ها هست. فروشگاه بلبرینگ خلیج به دلیل حضور در عرصه‌ی واردات انواع رول بی رینگ و بلبرینگ‌ها و دست‌اول بودن در پخش بلبرینگ عمده و بلبرینگ‌های سنگین صنعتی تلاش می‌کند تا همیشه قیمتی مناسب و منطقی ارائه دهد. ما علاوه بر سود به همکاری مشترک بلندمدت می‌اندیشیم. می‌توانید برای آگاهی از قیمت بلبرینگ و قیمت رولبرینگ و قیمت یاتاقان‌ها با ما در ارتباط باشید. برای دریافت قیمت آنلاین بلبرینگ می‌توانید به واتس‌اپ ما پیام دهید.

گروه صنعتی خلیج بلبرینگ همیشه بر آن است که باتوجه‌به نیازهای طراحی‌شده در ماشین‌آلات صنعتی اقدام به فروش بلبرینگ کند، این بدین معناست که ما در فروش بلبرینگ تخصصی اقدام می‌کنیم و فقط کسب سود هدفمان نیست و به یک همکاری بلندمدت می‌اندیشیم. در فروش بلبرینگ ما با ارائه‌ی بلبرینگ اصلی از برندهای معتبر بین‌المللی (SKF.FAG.NACHI,NTN,NSK,KOYO,URB.MPZ.ZWZ) و توجه به این‌که سازندگان به‌منظور شناسایی بیرینگ‌ها بر روی آن‌ها شماره و حروفی حک می‌نمایند که هر یک نشان‌دهنده‌ی اطلاعاتی راجع به هر قسمت بی رینگ است که در فروش بلبرینگ توجه به این حروف اعداد و آگاهی به اطلاعات آن‌ها موردتوجه ما است. فروش برای ما آغاز راه هست ما بعد از فروش نیز در کنار شما هستیم تا در مراحل روانکاری بیرینگ‌ها، نحوه‌ی جا زدن بیرینگ‌ها و مواردی که برای نگهداری از بیرینگ‌ها که منجر به افزایش طول عمر بلبرینگ‌ها می‌شوند شمارا همراهی کنیم. ما تجربه و دانش خود را در فروش بلبرینگ در اختیار شما می‌گذاریم.

خرید بلبرینگ و رولبرینگ اصل

بلبرینگ‌ها یکی از اجزای اصلی در دوران دستگاه‌های صنعتی است و باتوجه‌به داشتن عمر مفید یک کالای مصرفی و حتی پرمصرف در صنایع است به همین دلیل خرید بلبرینگ برای صنعتگران مسئله‌ای همیشگی است همراهی یک تأمین‌کننده‌ی بلبرینگ مطمئن در خرید بلبرینگ برای صنعتگران مفید است زیرا باعث کاهش هزینه‌ها و سرعت بالا در تأمین می‌شود. شما صنعتگر عزیز و تولیدکننده محترم برای خرید بلبرینگ می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از اطلاعات مشاورین فنی ما در خرید بلبرینگ استفاده کنید تا بهترین و مفیدترین انتخاب را داشته باشید

استعلام قیمت
خرید بلبرینگ اصلی

یکی از دغدغه‌ی مهم مصرف‌کنندگان بلبرینگ تهیه و خرید بلبرینگ اصل است. متأسفانه در شرایط فعلی بازار بلبرینگ افرادی سودجو هستند که بدون درنظرگرفتن مشکلاتی که بلبرینگ تقلبی برای مصرف‌کننده ایجاد می‌کند برای کسب سود بیشتر اقدام به این کار می‌کنند. همان‌طور که خرید یک بلبرینگ اصل می‌تواند موجب بالارفتن عملکرد دستگاه شود و به دلیل بالا بودن عمر بلبرینگ فواصل سرویس‌های دوره‌ای را بالا می‌برد یک بلبرینگ تقلبی می‌تواند مشکلات زیادی و هزینه‌های زیادی را به همراه داشته باشد. یک فروشگاه بلبرینگ مطمئن در کنار شما می‌تواند فواید بسیاری مانند تهیه‌ی بلبرینگ اصل را برای شما به ارمغان بیاورد. همان‌طور که گفتیم ما هدفمان یک همکاری بلندمدت است برای احقاق این هدف یکی از اصول ما فروش بلبرینگ‌های اصلی از برندهای معتبر است. متوانید برای خرید بلبرینگ اصل با خیالی آسوده به ما اعتماد کنید

مقایسه بلبرینگ اصل با بلبرینگ تقلبی

استفاده از بلبرینگ غیر اصلی و فیک، باعث صدمات جبران ناپذیر و خسارت های سرسام آوری می شود.

امروزه تشخیص بلبرینگ اصل از تقلبی برای مصرف‌کنندگان بسیار دشوار شده است راه‌های مختلفی برای تشخیص بلبرینگ‌های اصلی از تقلبی هست.

خرید بلبرینگ از برندهای معتبر

بیرینگ‌ها به روش‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند در اینجا دسته‌بندی بر اساس شکل اجزا غلتشی، ساچمه‌ی غلتک هست که اصطلاحاً به آن بلبرینگ {ball bearing} و رولبرینگ {roller bearing} می‌گویند. عموماً هنگامی‌که از بلبرینگ‌ها صحبت می‌شود باتوجه‌به نوع اجزا غلتنده جهت سرعت‌های دورانی بالا و نیروهای سبک ملایم پیشنهاد می‌شوند حال‌آنکه رول بیرینگ‌ها برای شرایط بارگذاری سنگین در سرعت‌های دورانی پایین بکار می‌روند

انواع بلبرینگ اصل
اسکیس بلبرینگ

رول بیرینگ‌های استوانه دارای غلتک‌های استوانه‌ای‌شکل هستند که طول استوانه‌ها کمی بیشتر از قطر است غلتک‌ها در بلبرینگ استوانه‌ای به دلیل خطی بودن سطح تماس بیشتری و مستقیمی با حلقهٔ بیرونی و داخلی دارند به همین دلیل است که این نوع بیرینگ‌ها تحمل بار شعاعی بسیار بالایی دارند به‌خصوص مدل‌های کلاسیک رول بی رینگ استوانه‌ای (طرح NU) همچنین این مدل بی رینگ سرعت‌های بالاتر نسبت به سایر انواع رول بیرینگ‌ها تحمل می‌کنند. رول بیرینگ‌های استوانه‌ای در طرح‌های N و NU می‌توانند نوسانات ناشی از جابه‌جایی شفت را نیز تحمل کنند. از دیگر طرح‌های این نوع بی رینگ NJ,NUP,NN,NNU,NH,NF هستند برای کسب اطلاعات تخصصی به لینک زیر مراجعه کنید و برای تهیه و خرید رولبرینگ استوانه‌ای با ما تماس بگیرید.

خرید رولبرینگ استوانه ای خلیج بلبرینگ

رولبرینگ‌های سوزنی می‌توانند بارهای سنگینی را در سرعت‌های بالا تحمل کنند این نوع بیرینگ‌ها دارای غلتک‌های استوانه‌ای کشیده و نازکی هستند برای همین به رول به رینگ‌های سوزنی معروف هستند به همین دلیل رولبرینگ‌های سوزنی دارای ارتفاع مقطعی کمی هستند که به سبک‌وزن و فشرده شدن دستگاه کمک می‌کنند. آن‌ها در طیف گسترده‌ای از جمله ماشین‌آلات صنعتی، ماشین‌ابزار، ماشین‌آلات الکتریکی، دستگاه‌های هوافضا و تجهیزات اداری استفاده می‌شوند گروه صنعتی خلیج بلبرینگ در برندهای IKO,INA آماده ارائه‌ی انواع رولبرینگ‌های سوزنی است و برای کسب اطلاعات تخصصی آن‌ها به لینک زیر مراجعه کنید

خرید رولبرینگ سوزنی خلیج بلبرینگ

رول بیرینگ‌های کروی برای دستگاه‌های صنعتی‌ای طراحی شدند که در آن‌ها رول بی رینگ بشکه‌ای (spherical roller bearing) باید بارهای زیادی را تحمل کنند آن‌ها به دلیل داشتن دو ردیف غلتک که دارای مسیرهای کروی مشترک در حلقه‌ی بیرونی به طور خودکار خطاهای زاویه‌ای بزرگ را جبران می‌کنند این نوع برای تحمل بارهای فوق سنگین مناسب هستند در نقاله‌ها، صنایع سیمان، بلبرینگ سنگ‌شکنی، صنایع نورد فولاد و دیگر صنایع سنگین مصرف زیادی دارند گروه صنعتی خلیج بلبرینگ این نوع را در برندهای اصلی FAG,SKF,MPZ.URB,NACHI.KOYO,NTN موجد دارد. شما برای خرید رولر بیرینگ‌ها می‌توانید با ما تماس بگیرید

خرید رولبرینگ کروی خلیج بلبرینگ

رول بیرینگ‌های مخروطی شامل یک حلقه‌ی داخلی که مجموعه‌ی غلتک‌ها و قفسه به آن متصل است و یک حلقه‌ی بیرونی که به فنجانی آن معروف است آن‌ها می‌توانند بارهای شعاعی و محوری بالا را تحمل کنند به‌طورکلی در صنعت بی رینگ‌سازی غلتک مخروطی طراحی‌شده برای تحمل بارهای غیرقابل‌تحمل است. سالانه میلیون‌ها دستگاه برای راه‌آهن، کشاورزی، فولاد، انرژی بادی ساخته می‌شود که از این نوع در آن‌ها استفاده می‌شود فروشگاه بلبرینگ خلیج آماده‌ی ارائه‌ی رول بیرینگ‌های مخروطی با آلیاژ کربن خورده در برندهای مطرح FAG,KOYO,SKF,NACHI,ZWZ,SNR است برای خرید بلبرینگ مخروطی می‌توانید ما را به‌عنوان تأمین‌کننده‌ی خود انتخاب کنید.

خرید رولبرینگ مخروطی

رول بیرینگ‌های مخروطی کف گرد می‌توانند بارهای محوری بالایی را در سرعت‌های متوسط را تحمل کنند آن‌ها برای حرکت غلتشی واقعی ساخته‌شده‌اند که عمرو ظرفیت تحمل بار اضافی را ارائه می‌دهد. نوع دیگری از بیرینگ‌های کف گرد با غلتک‌های کروی است که به آن رول بی رینگ بشکه‌ای کف گرد می‌گویند که به دلیل غلتک‌های کروی قابلیت خودتنظیمی نیز دارد و می‌توانند تا حد زیادی خطای محوری را بگیرند ما با موجود داشتن این نوع بی رینگ در انواع قفسه‌های می‌توانیم شمارا در خرید رول بیرینگ‌های کف گرد کروی، مخروطی همراهی کنیم.

خرید رولبرینگ مخروطی کف گرد

خرابی بلبرینگ‌ها به طور کل به دو دسته تقسیم می‌شوند خرابی‌های ناشی از خستگی بی رینگ که با صدا و لرزش بی رینگ در حین کار و پوسته‌شدن سطح بلبرینگ نمایان می‌شود و یا خرابی‌های زودرس که بر اثر عواملی مانند ورود آلودگی، رطوبت و هر نوع مواد ساینده مانند سنگ‌ریزه، غبار، ذرات فلز به بی رینگ. پیچیدگی، ناهمراستایی، تغییر شکل محوری محفظه، خیز محور ایجاد می‌شوند عواملی دیگر مانند فشردگی بی رینگ در نصب، نصب نادرست، روانکاری نامناسب، عبور جریان الکتریسیته، نامناسب بودن مواد بلبرینگ، سرویس نادرست، بار نامناسب، دمای محیط بلبرینگ در خرابی بیرینگ‌ها معاصر است

خرابی بلبرینگ و رولبرینگ
تشخیص خرابی بلبرینگ

تعیین خرابی بلبرینگ‌ها به‌وسیله مطالعه و بررسی آن‌ها در حالت‌های رفتار بی رینگ در محل نصب و بررسی بی رینگ پس از خارج کردن از محل نصب مشخص می‌شود ما در جدول پایین به بیان انواع خرابی‌های معمول بیرینگ‌ها پرداخته‌ایم.

با پیشرفت فنّاوری و دانش مواد، صنایع روزبه‌روز بزرگ‌تر و پیچیده‌تر می‌شوند با به‌وجودآمدن صنایع بزرگ و طراحی و ساخت دستگاه‌های عظیم و کارآمدتر با نیاز چرخه‌ی تولید مانند صنایع معدن، دستگاه‌های سنگ‌شکن، کارخانه‌های نورد فولاد و ذوب‌آهن، شرکت‌های ماشین‌سازی و دیگر صنایع با عظیم‌تر شدن دستگاه‌ها و بالارفتن بار وارده بر آن‌ها و تغییر در ابعاد و سایز محفظه و نشیمنگاه نیاز به استفاده از بلبرینگ‌های صنعتی و رول به رینگ‌های صنعتی است این نوع بلبرینگ‌های سایز بزرگ که برای تحمل بارهای شدید در دورهای متوسط ساخته می‌شوند نیاز صنایع سنگین را برطرف می‌کنند ما با واردات بلبرینگ‌های صنعتی و موجودی آن‌ها در انبار خود به‌صورت دست‌اول و با قیمت مناسب آماده‌ایم شمارا در خرید رول به رینگ‌های صنعتی همراهی کنیم شما می‌توانید برای خرید بلبرینگ‌های سایز بزرگ صنعتی در ابعادهای بزرگ در برندهای SKF,FAG,KOYO و دیگر برندهای معتبر اروپایی، ژاپنی، آمریکایی با گروه فروش ما تماس بگیرید.

کاربرد بلبرینگ در صنعت

از سبدهای کوچک سوپرمارکت‌ها گرفته تا نیروگاه‌های عظیم، از تجهیزات صنعتی کوچک تا تجهیزات صنعتی کوچک بدون استفاده از بلبرینگ‌ها به‌نوعی نمی‌توانند کار کنند یاتاقان‌ها یک جز مهم تریبولوژیکی بسیاری از انواع ماشین‌آلات هستند کاربرد اصلی آن‌ها جلوگیری از تماس مستقیم فلز به فلز بین دو عنصر که در حرکت نسبی هستند. این از امر از اصطکاک، تولید گرما و درنهایت از سایش و پارگی قطعات جلوگیری می‌کند البته امروزه کاربرد بیرینگ‌ها به حرکت دوار محدود نمی‌شود حتی دقت دستگاه‌ها نیز به شرایط بی رینگ و یاتاقان‌ها بستگی دارد باتوجه‌به گستردگی انواع بلبرینگ‌ها می‌توان به کاربردهای وسیع آن‌ها پی برد.

هر نوع از بلبرینگ‌ها باتوجه‌به ابعاد، نوع قفسه، حالت‌های غلتک‌ها و وجود شیارها و ابعاد اختصاصی در رینگ‌های داخلی و خارجی دارای شماره فنی خاص و مطابق با استانداردهای بین‌المللی و ملی هستند هر شماره بلبرینگ در هر برند دارای یک ابعاد استاندارد در تمام دنیا هستند برای اندازه‌گیری اصولی یک بلبرینگ می‌بایست سه موقعیت بلبرینگ را اندازه‌گیری کرد اول قطر سوراخ داخلی (bore diameter) یا قطر حلقه‌ی داخلی که با حروف d کوچک نشان داده می‌شود دومین قسمتی که باید اندازه‌گیری کرد قطر خارجی یا قطر کلی حلقه بیرونی است (outside diameter) که با حروف D بزرگ نشان داده می‌شوند سومین قسمت برای اندازه‌گیری استاندار بی رینگ عرض (whith) یا پهنای بی رینگ است که با حروف B بزرگ نشان داده می‌شود.

سایز بلبرینگ

بلبرینگ‌های مینیاتوری به‌نوعی گفته می‌شوند که ابعاد بسیار کوچکی دارند و بیشتر در صنایع پزشکی، هوافضا، دستگاه‌های کمک تنفسی ریوی و… این نوع دارای مقطع نازک هستند که باعث صرفه‌جویی قابل‌توجهی در فضا و کاهش وزن کلی سیستم می‌شوند.

بلبرینگ مینیاتوری

یکی از پارامترهای مهم طراحی بیرینگ‌ها جهت بار وارد بر آن‌ها است و براین‌اساس به سه گروه محوری، شعاعی و مرکب دسته‌بندی می‌شوند.

برخی از کشورهای سازنده‌ی بلبرینگ گاهی به تولید برخی از بیرینگ‌ها باتوجه‌به استانداردهای ملی خود می‌پردازند برای نمونه کشور آمریکا به دلیل رسمی بودن واحد اندازه‌گیری اینچ به‌جای میلی‌متر سازندگان بی رینگ این کشور با توجه این امر بلبرینگ‌های خود را بر پایه‌ی واحد اینچ تولید می‌کنند که از استانداردهای خاص خود کشور پیروی می‌کند ما در انبار خود مجموعه‌ی کاملی از بلبرینگ‌های اینچی از برند TIMKEN آمریکا داریم که شما مصرف‌کننده‌ی عزیز می‌توانید برای خرید بلبرینگ اینچی با ما تماس بگیرید این نوع بلبرینگ‌ها در ماشین‌آلات حفاری، بیل‌های مکانیکی، تراک‌های کاتر پلاتر، ماشین‌آلات معدن، دستگاه‌های ساخته‌شده در آمریکا و… استفاده می‌شود.

همان‌طور که بارها در توضیحات قبلی گفتیم بیرینگ‌ها از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و هیچ‌کدام از این تنوع‌ها بی‌دلیل نیست. زاویه داخلی، تلورانس بی رینگ، نوع قفسه، نوع غلتک و چیدمان اجزا هرکدام باتوجه‌به نیازهای ماشین‌آلات صنعتی دارای مشخصات خاصی هستند و اگر بلبرینگ موردنظر با نیازهای دستگاه و نشیمنگاه منطبق نباشد عمر بلبرینگ بسیار پایین می‌آید و دستگاه کارایی مفید خود را از دست می‌دهد خرید بلبرینگ باید همراه با تخصص باشد گروه مشاور خلیج بلبرینگ در کنار شما هست تا تجربه و دانش خود را در این امر در اختیار شما قرار دهد تا شما بلبرینگی مناسب با نیاز دستگاهتان تهیه کنید تا از پرداخت هزینه‌های زیاد جلوگیری کنید.

skf-ball-bearings
لوگو خلیج بلبرینگ

گروه صنعتی خلیج بلبرینگ بیش از ۱۵ سال است به‌عنوان یک فروشگاه بلبرینگ بزرگ و معتبر در حال فعالیت است و پشتوانه‌ی این فروشگاه سال‌ها واردات بلبرینگ و موجودی طیف زیادی از بیرینگ‌ها در انواع مختلف و برندهای معتبر ژاپنی و اروپایی است همچون شرکت‌های سازنده بلبرینگ FAG,SKF,NACHI,NTN,KOYO.MPZ,GPZ,URB,ZW, فروشگاه بلبرینگ خلیج علاوه بر بلبرینگ ملزومات مرتبط با آن‌ها را نیز موجود دارد انواع یاتاقان‌های برند ASAHI,FYH, انواع گریس‌ها و زنجیرها و دیگر ملزومات دوار در صنعت شما با انتخاب فروشگاه ما می‌تواند با هزینه‌ی کمتر کالایی مورد اطمینان خریداری کنید با ما تماس بگیرید.

خلیج بلبرینگ با پشتوانه‌ی سال‌ها واردات بلبرینگ و تجربه در پخش عمده‌ی بلبرینگ در بازار تهران آماده است در جهت همکاری با تولیدکنندگان و فروشندگان بلبرینگ، فروش آن را در تعدادهای بالا و یا به‌صورت تأمین‌های دوره‌ای عمده در جهت منافع خریدار با قیمت مناسب‌تری نسبت به سطح بازار بلبرینگ به فروش برساند شما مصرف‌کنندگانی که به طور مداوم نیاز به تأمین بی رینگ هستید می‌توانید برای حصول در این امر با اعتماد به ما مسیر راحت‌تری را انتخاب کنید.

راهنمای خرید بلبرینگ

خرید بلبرینگ صنعتی همواره با چالش قیمت همراه است گاهی قیمت‌های نامتعارف باعث سردرگمی خریداران رول به رینگ‌های صنعتی می‌شود. ما همواره در تلاش هستیم که باتوجه‌به انصاف قیمتی مناسب به شما عزیزان بدهیم و شمارا در خرید بلبرینگ‌های اصلی با قیمتی متعارف یاری کنیم برای استعلام قیمت بلبرینگ‌های صنعتی با ما تماس بگیرید تا سریعاً قیمت واقعی آن را داشته باشید. در یک خرید کارآمد اطلاع از قیمت واقعی آن‌ها کمکی شایان به خریداران بلبرینگ و رول به رینگ صنعتی است.

خرید بلبرینگ سایز بزرگ

شفت‌های قطور و محفظه‌های بزرگ که همواره با بارهای سنگین همراه هستند که نیازمند بیرینگ‌های سایز بزرگ هستند خرید آن‌ها به دلیل قیمت بالا و وزن بالای بلبرینگ بزرگ صنعتی با مشکلاتی همراه بوده و اصالت کیفیت آن‌ها برای خریداران امری مهم است گروه ما با موجود داشتن بلبرینگ‌های صنعتی سنگین در سایزهای بزرگ می‌تواند شما صنعتگر عزیز را در استعلام قیمت بلبرینگ سایز بزرگ و فروش آن‌ها همراهی کند با مشاورین ما در تماس باشید.

یاتاقان بلبرینگ‌ها به دلیل تطبیق‌پذیری و مقرون‌به‌صرفه بودن در صنایع کاربرد فراوانی دارند آن‌ها محفظه یا خانه‌های بلبرینگ‌ها هستند جایی که بلبرینگ علاوه برقرار گیری صحیح و تراز نگه‌داشتن بی رینگ از ورود گرد غبار و آلودگی‌های محیط جلوگیری می‌کند و نیز نمی‌گذارد مواد روان‌کننده خارج شوند

محفظه یاتاقان‌ها (housing bearing) واحدها یا مسکن‌های بلبرینگ که به پوسته یاتاقان یا فلنج‌های آن شناخته می‌شود خانه‌هایی برای انواع بلبرینگ‌های خودتنظیم و شیار عمیق هستند که از چدن‌های آلیاژی ساخته‌شده‌اند و دارای مهروموم و آب‌بند هستند که از بلبرینگ‌ها به بهترین نحو محافظت کنند گروه صنعتی خلیج بلبرینگ آماده است تا در خرید یاتاقان‌ها و محفظه‌ی آن‌ها در کنار شما باشد یکی از پرکاربردترین محفظه یا خانه‌های یاتاقان از نوع SKF است که از سری‌های SNL یاتاقان‌ها است. شما برای استعلام قیمت انواع یاتاقان می‌توانید با ما تماس بگیرید.

خرید یاتاقان بلبرینگ

یاتاقان‌های واحد را دوک‌های زنده و یاتاقان‌های یکپارچه می‌نامند. آن‌ها شامل یک بلبرینگ شیار عمیق با سطح بیرونی کروی هستند که در یک محفظه نصب‌شده‌اند و مکانیسمی برای قفل‌کردن واحد بر روی شفت هستند. یاتاقان‌ها کاملاً آب‌بندی هستند و قابل سرویس نیستند و نیازی به گریس‌کاری و تنظیم بلبرینگ ندارند شما می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی نصب کنید و عمر طولانی بالایی دارند در فروشگاه ما انواع مختلفی را از یاتاقان‌های ژاپنی از برندهای ASAHI.FYH را در سری‌های UCP.UCF.UCT.UCFL.UCPA.UCFC.UC موجود داریم و یاتاقان‌های SKF در سری‌های SY.FY و دیگر انواع آن‌ها را برای فروش آماده کرده‌ایم برای قیمت آنلاین یاتاقان‌ها به واتس‌اپ ما پیام دهید و یا برای خرید و انتخاب یاتاقان موردنیاز خود می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از مشاوره‌ی تخصصی ما استفاده کنید.

فروش انواع بلبرینگ اصل از برندهای معتبر

+ به همراه مشاوره خرید تخصصی رایگان

با ما تماس بگیرید ۳۳۰۰۰۱۰۵(۰۲۱)

اسکرول به بالا
Khalijbearing-mascot-popup

نیاز به راهنمایی دارید؟

نیاز به راهنمایی دارید؟

Call Now Buttonاستعلام قیمت و مشاوره خرید