خلیج بلبرینگ

02133000105-6 | 02177619004-5

خرید بلبرینگ ناچی Nachi

خرید بلبرینگ ناچی Nachi انتخابی مقرون‌به‌صرفه و مناسب است. زیرا قیمت بلبرینگ ناچی نسبت به رقبای اروپایی مناسب‌تر بوده و درعین‌حال بلبرینگی باکیفیت و دقیق به شمار می‌رود. در این مطلب تلاش ما بر این بوده که تمام جوانب و نیازهای شما مشتریان محترم که قصد خریداری بلبرینگ ناچی اصل ژاپن دارید را سنجیده و پاسخگوی آنها باشیم. در این مطلب ابتدا به‌مرور تاریخچه بلبرینگ ناچی پرداخته و در انتهای مطلب به معرفی انواع محصولات بلبرینگ و رولبرینگ ناچی می‌پردازیم.

گروه صنعتی خلیج بلبرینگ نمایندگی فروش بلبرینگ ناچی در تهران است. شما صنعت گران و مشتریان عزیز می‌توانید برای استعلام قیمت بلبرینگ ناچی با ما از طریق شماره تلفن و واتسپ در ارتباط باشید.

ما با سال‌ها فعالیت در فروش بلبرینگ ناچی اصل ژاپن عرضه‌کننده انواع محصولات ناچی هستیم. ارسال سریع و به‌موقع به سراسر ایران، پاسخگویی سریع به درخواست‌های شما، ارائه بهترین قیمت بلبرینگ ناچی و البته ضمانت اصالت بلبرینگ و همچنین مشاوره خرید تخصصی رایگان، از خدماتی است که ما به مشتریان محترم ارائه می‌دهیم.

تنها چندسال از جنگ جهانی اول گذشته بود و ژاپن بعد از تحمل صدمات بسیار مشغول بازسازی کشور بود. در این میان فردی به نام آقای کوکی ایمورا Kohki Imura اعتقاد داشت که ژاپن جهت رشد و توسعه اقتصادی باید بتواند در زمینه ساخت تجهیزات و ابزارآلات ماشین‌ها (نظیر بلبرینگ) خودکفا باشد.یعنی ژاپن بتواند قطعات صنعتی موردنیازش را بدون وابستگی به خارج تأمین نماید. اینگونه بود که وی شرکت ناچی – فوجیکوشی NACHI-FUJIKOSHI در سال ۱۹۲۸ در شهر تویاما ژاپن راه‌اندازی کرد.

بنیانگذار بلبرینگ ناچی(کوکی ایمورا)
خرید بلبرینگ ناچی

ناچی، برگرفته از یک معبد به نام " Kumano Nachi Taish" در ژاپن است. بخش اول کلمه دوم ناچی - فوجیکوشی یا همان "فوجی" از نوشته‌ای بودایی استخراج شده است و معنایی فلسفی در باب وحدت وجود دارد. بخش انتهایی یعنی "کوشی" نیز نام منطقه‌ای در ژاپن است.

بلبرینگ ناچی اصل ژاپن
بلبرینگ ناچی اصل ژاپن

مهندسی منحصر به فرد ژاپن به وضوح در بلبرینگ‌های ناچی NACHI قابل مشاهده است.. ناچی بدلیل برخورداری از تکنولوژی بسیار بالا، ربات‌های صنعتی بسیار پیشرفته، مواد اولیه برتر و کنترل کامل و دقیق تمام مراحل ساخت از کارخانه فولاد و عملیات حرارتی گرفته، تا ماشینکاری اجزا و مونتاژ بلبرینگ توانسته موفق شود توانسته بلبرینگی را با سطح کیفیت ۱ جهانی تولید و عرضه نماید.

ناچی امروزه با در اختیار داشتن کارخانه ها و دفاتر فروش رسمی در بیش از ۲۰ کشور، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بلبرینگ دنیا است. حضور وسیع در صحنه جهانی به ناچی این امکان را داده است که بلبرینگ های با کیفیتش را در سراسر جهان به دست مشتریان خود برساند. خلیج بلبرینگ با افتخار یکی از عرضه کنندگان بلبرینگ ناچی اصل در ایران است. از آنجایی که ناچی به کیفیت ممتاز متعهد است، بلبرینگ های تولیدی این شرکت دارای استاندارد ISO9001 است. کارخانه های تولیدی آن در سراسر جهان نیز با گواهی TS 16949 مشغول به تولید بلبرینگ ناچی در بالاترین سطوح استاندارد هستند.

بلبرینگ ناچی به کیفیت، دوام و عملکرد بالا معروف است. در کنار تولید بلبرینگ با شماره فنی استاندارد، ناچی همچنین به تولید بلبرینگ با ابعاد و مشخصات سفارشی موردنظر مشتری که برای کارهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرند مشغول است. ناچی در طول سالیان ثابت کرده است هرگز کیفیت را قربانی نمی کند.  به همین دلیل ناچی به یکی از مورد اعتمادترین برندهای بلبرینگ جهان تبدیل شده است. با خرید بلبرینگ ناچی خیالتان آسوده است که انتخابی مورد اعتماد و اطمینان انجام داده اید.

کاربرد بلبرینگ ناچی در گیربکس

جالب است بدانید که فعالیت های ناچی به ساخت بلبرینگ و قطعات مکانیکی محدود نمی شود. ناچی همچنین یکی از تولیدکننده های مطرح در حوزه ساخت ربات های صنعتی است. شعبه ای از این شرکت به نام Nachi Robotics از سال ۱۹۸۹ مشغول به فعالیت است. ناچی روبوتیکز یا همان ربات های ساخت ناچی با هدف خودکارسازی فرایند تولید، در صنایعی نظیر ساخت اتومبیل به کار گرفته می شوند.

صنایع رباتیک ناچی

ربات های پیشرفته ناچی روبوتیکز، در تولید قطعات بلبرینگ این شرکت نیز مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از این ربات های پیشرفته در کنار مهندسی زبانزد ژاپنی، ضمانت می کند که بلبرینگ NACHI از دقت و کیفیت بسیاری برخوردار باشد.

همانطور که می دانید بدلیل تغییر مداوم قیمت دلار و شرایط خاص کشور، امکان ارائه لیست قیمت بلبرینگ ناچی در وب سایت خلیج بلبرینگ و احتمالاً سایر همکاران وجود ندارد. برای دریافت لیست قیمت بلبرینگ ناچی به‌راحتی می‌توانید آیتم‌های درخواستی خود را به واتس‌اپ ما ارسال کنید، کارشناسان گروه خلیج بلبرینگ به‌سرعت به پیام شما پاسخ می‌دهند. روش دیگر اطلاع پیدا کردن از قیمت فروش بلبرینگ ناچی این است که با ما تماس تلفنی برقرار کنید.

گروه صنعتی خلیج بلبرینگ به دلیل فروش مستقیم و بی‌واسطه بلبرینگ‌های ناچی و واردات آنها سعی بر آن دارد تا با قیمت‌های معقول و مقرون‌به‌صرفه بلبرینگ ناچی را به مشتریان محترم عرضه نماید.

سوالات متداول خرید بلبرینگ ناچی

سطح تقاضای خرید بلبرینگ ناچی نزدیک به سه دهه است که در ایران رو به افزایش است. اکنون می‌توان گفت که ناچی جایگاه خود را در بازار ایران پیدا کرده و در کنار رقبای اروپایی خود قرار گرفته است. هرچند به دلیل شرایط خاص کشور و تحریم‌ها، شرکت ناچی ژاپن نتوانست در ایران (برخلاف سایر کشورها که ناچی دارای نمایندگی رسمی است) به‌صورت مستقیم نمایندگی تأسیس نماید.

در حال حاضر فروش بلبرینگ ناچی در ایران توسط عاملین فروش به‌جای نمایندگی مستقیم ناچی صورت می‌گیرد. عاملین معتبر نظیر خلیج بلبرینگ، با ثبت سفارش و خرید از نمایندگی بلبرینگ ناچی در ژاپن یا سایر کشورها و واردات آن به کشور جای خالی نمایندگی رسمی ناچی در ایران را پر کرده‌اند.

در این بخش به معرفی انواع بلبرینگ شعاعی ناچی و کاربرد آنها می پردازیم.

بلبرینگ شیار عمیق ناچی

بلبرینگ‌های شیار عمیق محبوب‌ترین انواع بلبرینگ‌ها هستند. زیرا این بلبرینگ‌ها در طیف گسترده‌ای از چیدمان‌های مهروموم، محافظ و حلقه گیر در دسترس هستند. شیارهای حلقه یاتاقان قوس‌های دایره‌ای هستند که کمی بزرگ‌تر از شعاع توپ هستند. توپ‌ها با مسیرهای مسابقه تماس نقطه‌ای برقرار می‌کنند (تماس بیضوی در هنگام بارگذاری). شانه‌های حلقه داخلی نیز مانند شانه‌های حلقه بیرونی دارای ارتفاع برابر هستند.

بلبرینگ شیار عمیق ناچی می‌تواند بارهای شعاعی، محوری یا کامپوزیت را تحمل کند. به دلیل طراحی ساده، این نوع بلبرینگ را می‌توان برای ارائه دقت بالا و عملکرد با سرعت بالا به کار برد.

بلبرینگ تماس زاویه‌ای تک ردیفه ناچی

راهروهای هر دو حلقه داخلی و خارجی این نوع بلبرینگ با زاویه تماس تنظیم شده و ساخته شده‌اند. بلبرینگ‌های تماس زاویه‌ای تک ردیفه می‌توانند بارهای شعاعی، محوری یا مرکب را تحمل کنند، بااین‌حال، هر بار محوری باید در یک‌جهت باشد.

 نوع بلبرینگ با زاویه تماس بزرگ‌تر، قابلیت بار محوری بهتری دارد. نوع زاویه تماس کوچک دارای قابلیت سرعت مجاز بالاتری است. بلبرینگ تماس زاویه‌ای ناچی Nachi به‌طورکلی در موقعیت‌های مجاور استفاده می‌شود.

معمولاً بلبرینگ‌های تماس زاویه‌ای تک ردیفی به‌عنوان ترکیبی از دو یا چند بلبرینگ استفاده می‌شوند.
سه نوع ترکیب موجود است:
DB1 ترکیب پشت‌به‌پشت
DF2 ترکیب چهره‌به‌چهره
DT3 ترکیب پشت‌سرهم

ترخیص مجموعه منطبق، قبل از حمل و نقل تنظیم می شود. باید مراقب بود که از مخلوط شدن قطعات از مجموعه های دیگر جلوگیری شود. بلبرینگ های ترکیبی جفتی با دقت بالا برای کاربردهایی مانند دوک های ماشین ابزار استفاده می شوند و معمولاً از قبل بارگذاری می شوند

4.بلبرینگ تماس زاویه‌ای دوطرفه ناچی

ساخت بلبرینگ تماس زاویه‌ای دوطرفه ناچی شبیه به نصب دو بلبرینگ زاویه‌دار تک ردیفه پشت‌به‌پشت است. ظرفیت بلبرینگ دو ردیفه کمتر از یک ردیف است زیرا در هر ردیف می‌توان توپ‌های کمی را وارد کرد.

این نوع بلبرینگ ناچی می‌تواند بارهای محوری شعاعی، لحظه‌ای و دو‌جهته را تاب بیاورد.

بلبرینگ خود تراز ناچی

این نوع بلبرینگ خود تراز ناچی با حلقه داخلی و مجموعه توپ که در یک حلقه بیرونی قرار دارد ساخته شده و دارای یک مسیر کروی برای خود تراز شدن است. بلبرینگ‌های خود تراز به‌خصوص برای کاربردهایی مناسب هستند که در آن ناهماهنگی ناشی از خطا در نصب یا انحراف شفت رخ می‌دهد.

در این بخش به معرفی انواع رولبرینگ شعاعی ناچی و کاربرد آنها می پردازیم.

رولبرینگ غلتک استوانه ای ناچی

رولبرینگ غلتک استوانه ای ناچی دارای ظرفیت بار شعاعی بزرگ است. این نوع رولبرینگ برای برنامه های پرسرعت اصطکاک کم بین غلتک ها و فلنج ها به کار می رود.

رولبرینگ غلتک استوانه ای ناچی

رولبرینگ استوانه ای دو ردیفه  ناچی ظرفیت بار بزرگتر از رولبرینگ های استوانه ای تک ردیفه همین برند دارد. این بلبرینگ برای دوک های ماشین ابزار و غیره استفاده می شود.

رولبرینگ مخروطی ناچی

غلتک مخروطی یک رولبرینگ مخروطی ناچی تک ردیفی می تواند بار ترکیبی شعاعی و محوری را تحمل کند. رولبرینگ مخروطی ناچی معمولاً به صورت ترکیبی یا دو ردیفه استفاده می شود.

رولبرینگ مخروطی دو ردیفه ناچی

غلتک مخروطی دو ردیفه دو فنجان تک ردیفی به یک مخروط دوتایی ختم می شود.یک فنجان دوتایی و دو مخروط تک ردیفی.

 

رولبرینگ کروی ناچی

مسیر کروی حلقه های بیرونی رولبرینگ کروی ناچی، با تمرکز بر مرکز یاتاقان ها ساخته و مونتاژ می شوند. غلتک ها و قفس های نوع بشکه ای با حلقه های داخلی مونتاژ می شوند. رولبرینگ های کروی ناچی برای کاربردهای محوری بالا، ضربه ای و بارهای سنگین مانند تولید کاغذ، نورد و سایر ماشین آلات اندازه بزرگ مناسب هستند.

در این بخش به معرفی انواع بلبرینگ کف گرد ناچی و کاربرد آنها می پردازیم.

بلبرینگ تک جهتی کف گرد ناچی

بلبرینگ کف گرد ناچی فقط برای تحمل بارهای محوری طراحی شده است. بلبرینگ های کف گرد ناچی شامل ساچمه، نگهدارنده و واشرهای شفت و محفظه هستند که دارای شیارهایی برای بال می باشند.

 بلبرینگ دو طرفه جهت محور می تواند بار دو طرفه را پشتیبانی کند. بلبرینگ‌های کف گرد شامل ساچمه، نگهدارنده و واشرهای شفت و محفظه هستند که دارای شیارهایی برای توپ هستند. بلبرینگ های دوبل می توانند بارهای دو جهته را تحمل کنند.

بلبرینگ دو جهته کف گرد ناچی

بلبرینگ دو جهته کف گرد ناچی توانایی حمل بارهای محوری در هر دو جهت را دارد. این بلبرینگ از ۳ نوع حلقه یاتاقان واشر شیاردار، ۲ نوع مجموعه قفس و توپ تشکیل شده است. واشرهای صندلی هم تراز با شعاع سطح هم تراز نیز برای سهولت طراحی و نصب بر روی شانه محفظه مسطح موجود هستند.

بلبرینگ کف گرد تماس زاویه ای دو جهته سری TAD ناچی

بلبرینگ کف گرد تماس زاویه ای دو جهته ناچی در دوک ماشین ابزار مورد استفاده دارد. زوایای تماس بالا به این نوع از بلبرینگ امکان می دهد تا بتوانند بارهای محوری بالایی را تحمل کنند.

رولبرینگ کروی ناچی

یاتاقان های کف گرد غلتکی کروی مسیر مسابقه واشر محفظه این نوع بلبرینگ کروی است که مرکز شعاع آن بر روی محور بلبرینگ قرار دارد.

 طراحی قابلیت خود تراز شدن یاتاقان را فراهم می کند. زاویه تماس تقریباً ۴۵ درجه است که یاتاقان را قادر می سازد بار محوری و مقدار کمی از بار شعاعی را تحمل کند.

واحدهای بلبرینگ راحتی و قابلیت اطمینان بالا با ترکیب بلبرینگ و بدنه یاتاقان به دست می آید. از آنجایی که یاطاقان توپ برای واحدها هندسه مشابهی با بلبرینگ شیار عمیق دارند، رتبه بار، قابلیت اطمینان و سایر عملکردها معادل بلبرینگ شیار عمیق هستند.

محفظه های با ترکیب آنها با بلبرینگ های خود تراز یا رولبرینگ کروی به راحتی واحدهای بلبرینگ را تشکیل می دهند. دقت، استحکام و استحکام با طراحی ناچی اصلی بهبود یافته است.

محفظه بسته بلبرینگ ناچی

در این بخش به معرفی انواع بلبرینگ ناچی که برای کاربردهای خاص طراحی شده اند می پردازیم.

بلبرینگ های آزاد کننده کلاچ خود تراز ناچی
بلبرینگ چرخ ناچی

برای به دست آوردن فاصله پیش بارگذاری از پیش تعیین شده پس از اتصال، فاصله داخلی اولیه راه اندازی شده است.تنظیم پیش بارگذاری در طول فرآیند مونتاژ غیر ضروری است. نوع دارای مهر و موم توکار در طول فرآیند مونتاژ، درزگیری غیرضروری دار. سبک، جمع و جور و حمل و نقل آسان است.

بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه برای کلاچ مغناطیسی تهویه مطبوع خودرو ناچی

این بلبرینگ در شرایط ارتعاش موتور به دلیل گریس عالی برای دمای بالا، سرعت چرخش بالا و لرزش عمر طولانی تری دارد.

بلبرینگ تماس زاویه ای با سرعت بالا سرس بی ان اچ ناچی

تولید گرمای کم، عملکرد با سرعت بالا، دقت چرخشی با سرعت بالا، و یاتاقان صلب مخصوص اسپیندل ماشین ابزار.

بلبرینگ های ترکیبی تماس زاویه ای سری تی تی اچ، تی بی اچ ناچی

یاتاقان برای چرخش با سرعت بالا با بار محوری که توسط دوک ماشین ابزار پشتیبانی می شود طراحی شده است.بلبرینگ‌های یک ردیفه هم سطح زمین همه‌جانبه را می‌توان برای برآوردن نیاز بار ترکیب کرد.

6.بلبرینگ تماسی زاویه ای کف گرد دو جهته سری تی ای دی ناچی

یاتاقان کف گرد دو جهته مورد استفاده در دوک ماشین ابزار. زوایای تماس بالا بارهای محوری بالایی را حمل می کنند.

رولبرینگ غلتک مخروطی متقاطع ناچی
8.بلبرینگ های ساپورت بال اسکرو سری تی ای بی ناچی
یاتاقان های پشتیبان بال اسکرو کف گرد دور بالا سری تی ای اف ناچی
بلبرینگ های پشتیبان بال اسکرو سری تی ای بی با مهر و موم ناچی
بلبرینگ ناچی برای ماشین های چاپ

این نوع بلبرینگ‌های ناچی با دقت بالا فقط برای ماشین‌های چاپ برای دستیابی به کیفیت چاپ رضایت بخش طراحی شده‌اند.

بلبرینگ شیو ناچی

رولبرینگ های استوانه ای دو ردیفه کامل با دنده در حلقه های داخلی و خارجی. ظرفیت بار شعاعی دینامیکی و استاتیکی بار لحظه ای نسبتاً زیاد و مقداری بار محوری را نیز می توان پشتیبانی کرد.

خرید بلبرینگ ناچی

یکی از ملاک‌های مهم هنگام خرید، قیمت محصول است. قیمت‌گذاری در فروش بلبرینگ ناچی  و ارائهٔ آن به مشتری به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارت‌اند از:

بازرگانی خلیج بلبرینگ سعی می‌کند تا با ارائه بهترین قیمت بلبرینگ ناچی و ارسال سریع آن به سراسر کشور خدماتی مفید و مطمئن را به مشتریان خود و تمامی صنعتگران عزیز تقدیم کند.

برای استعلام قیمت بلبرینگ ناچی موردنیاز خود  می‌توانید با شماره‌های درج شده تماس بگیرید و یا آیتم‌های مصرفی را در واتس‌اپ ارسال کنید تا کارشناسان ما به‌سرعت پس از بررسی موارد قیمت را برای شما ارسال کنند.

فروش انواع بلبرینگ ناچی اصل

+ استعلام قیمت بلبرینگ ناچی اصل ژاپن

با ما تماس بگیرید ۳۳۰۰۰۱۰۵(۰۲۱)

6 در مورد “خرید بلبرینگ ناچی NACHI”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
Khalijbearing-mascot-popup

نیاز به راهنمایی دارید؟

نیاز به راهنمایی دارید؟

Call Now Buttonاستعلام قیمت و مشاوره خرید