خلیج بلبرینگ

02133000105-6 | 02177619004-5

بلبرینگ SKF یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین انواع بلبرینگ صنعتی در جهان هستند؛ این بلبرینگ ها توسط شرکت سوئدی SKF تولید می شوند که یکی از پیشروترین تولیدکنندگان بلبرینگ در جهان است.

Self-aligning ball bearings
Self-aligning ball bearings

بلبرینگ خودتنظیم SKF

Insert bearings (Y-bearings)
Insert bearings (Y-bearings)

بلبرینگ ایگرگ SKF

Angular contact ball bearings
Angular contact ball bearings

بلبرینگ تماس زاویه‌ای SKF

Deep groove ball bearings
Deep groove ball bearings
Thrust ball bearings
Thrust ball bearings

بلبرینگ کف گرد SKF

Angular contact thrust ball bearings

بلبرینگ زاویه‌ای ساده SKF

خرید بلبرینگ skf با ضمانت اصالت

لیست قیمت بلبرینگ skf

بلبرینگ skf اصل

اس کاس اف به عنوان یکی از رهبران صنعت بلبرینگ جهان برای فعالین این حوزه نیاز به معرفی ندارد. این شرکت با توجه به گسترده شدن استفاده از گوشی های همراه، اپلیکیشن های متنوعی را جهت خدمات رسانی به مصرف کنندگان خود برای آندروید و iOS عرضه کرده است.

نرم افزار تشخیص بلبرینگ skf

برنامه تشخیص بلبرینگ SKF اصلی برای آندروید و iOS را می توانید از کافه بازار، گوگل پلی و اپ استور بنابر  سیستم عامل تلفن همراه خود دانلود کرده و استفاده نمایید.

Skf-authenticate-logo

شرکت بلبرینگ SKF برندی خوش‌آوازه و تراز اول است که با بیش از یک قرن تجربه در زمینه تولیدات انواع بلبرینگ و نوآوری‌های بی‌شمار در این عرصه چندان نیاز به معرفی ندارد. بلبرینگ‌های SKF کیفیت، دقت و دوام فوق‌العاده‌ای دارند؛ و به همین دلیل دهه‌هاست که انتخاب اول بسیاری از مراکز صنعتی ایران و جهان در کاربردهای متنوع صنعتی هستند.

ما در گروه صنعتی خلیج بلبرینگ با بیش از دو دهه سابقه در عرصه واردات بلبرینگ، مفتخریم که تأمین‌کننده بلبرینگ SKF برای مصرف‌کنندگان و صنایع کشور عزیزمان ایران باشیم. ما در این مدت همواره تلاش کرده‌ایم تا بلبرینگ SKF اصل را با قیمت‌های مناسب به صنعتگران و مصرف‌کنندگان این برند مطرح عرضه کنیم.

در صورت تمایل به خرید بلبرینگ SKF یا دریافت لیست قیمت بلبرینگ SKF کافی است با ما تماس بگیرید. خلیج بلبرینگ آمادگی دارد به شما در هنگام خرید بلبرینگ اس کا اف مشاوره فنی – تخصصی ارائه دهد تا انتخاب و خرید آسوده‌ای داشته باشید.

تاریخچه SKF از ابتدا تاکنون

این شرکت در سال ۱۹۰۷ هم‌زمان با ثبت اختراع یک بلبرینگ شعاعی خود تراز دو ردیفه در شهر گوتنبرگ سوئد تأسیس شد. اختراع انقلابی بلبرینگ شعاعی خود تراز دو ردیفه از همان ابتدا موردتوجه و استقبال فراوانی قرار گرفت و نام این شرکت را در عرصه صنعت جهان طنین‌انداز کرد. تا سال ۱۹۱۰، این شرکت ۳۲۵ کارمند و یک شرکت تابعه در بریتانیا داشت. سایت‌های تولید بعداً در چندین کشور دیگر نیز ایجاد شد. با سرعت پیشرفت فوق‌العاده اس کا اف تا سال ۱۹۱۲ این شرکت موفق به احداث نمایندگی در ۳۲ کشور شد. اس کا اف تا سال ۱۹۳۰، بیش از ۲۱۰۰۰ کارمند در ۱۲ کارخانه تولیدی در سراسر جهان را به استخدام خود در آورد.

بنیانگذار شرکت بلبرینگ SKF

جالب است بدانید که مدیرعامل و مدیر فروش اس کا اف خود از بنیان‌گذاران معروف‌ترین برند کشور سوئد یعنی صنایع خودروسازی ولوو در سال ۱۹۲۶ بودند که محصولات آن از دیرباز تاکنون به ایمنی و استحکام زبانزد است. در ابتدا شرکت ولوو به‌عنوان یک شرکت خودروسازی تابعه در گروه SKF فعالیت می‌کرد. در سال ۱۹۲۷ اس کا اف هزینه تولید هزار خودرو را برای ولوو تأمین کرد. در نهایت تا سال ۱۹۳۵ مالکیت SKF بر خودروسازی ولوو ادامه داشت.

جالب‌توجه است که هرچند سوئد در طول جنگ جهانی دوم اعلام بی‌طرفی نمود، اما اس کا اف تولید خود را در کشورهای جبهه متفقین محدود کرد و هم‌زمان تولیدات خود را در آلمان به حداکثر رساند. هرچند SKF سمت اشتباه تاریخ را انتخاب کرده بود؛ اما پشتیبانی اس کا اف از ارتش آلمان، تأثیر مخربی بر نیروهای متفقین به‌ویژه نیروی هوایی ایالات متحده گذاشت که خود گویای دوام و استقامت محصولات این شرکت حتی در سخت‌ترین شرایط جنگی است.

حضور موفق بلبرینگ اس کا اف در جنگ جهانی

در دهه ۷۰ میلادی، اس کا اف یک برنامه عظیم تولیدی را در اروپا آغاز کرد که در طی آن یک پروژه بلندپروازانه‌ای به نام “مفهوم تولید برای دهه ۸۰” باهدف اجرای شیفت‌های شب بدون دخالت نیروی انسانی را کلید زد. باهدف افزایش بهره‌وری و کنترل کیفیت محصولات به جریان مداوم و خودکار حلقه‌های بلبرینگ نیاز بود، بنابراین SKF سامانه نوار نقاله پلاستیکی چند فلکس Flexlink را توسعه داد. اس کا اف Flexlink را به‌عنوان یک شرکت جداگانه در سال ۱۹۹۷ واگذار کرد. شایان‌ذکر است که علی‌رغم مخالفت شدید دولت سوئد با آپارتاید و برقراری تحریم، SKF در دوران آپارتاید به طور علنی در آفریقای جنوبی به فعالیت خود ادامه داد و دفتر مرکزی آن در کشور مذکور در مقابل فرودگاه بین‌المللی یان اسموت در ژوهانسبورگ قرار داشت. اس کا اف در آنجا نیز به صنایع تسلیحات آفریقای جنوبی کمک‌های شایانی کرد.

سامانه نوار نقاله Flexlink

امروزه، SKF بزرگ‌ترین تولیدکننده بلبرینگ در جهان است و حدود ۴۶۰۰۰ نفر نیروی انسانی ماهر را در تقریباً ۱۰۰ سایت تولیدی را در بیش از ۳۰ کشور جهان به خدمت گرفته است. اس کا اف در حال حاضر متشکل از حدود ۱۵۰ شرکت تابعه در سراسر دنیا ازجمله تولیدکننده مهروموم Chicago Rawhide است؛ از مجموع تأسیسات و کارخانه‌های این شرکت آن‌ها به‌عنوان گروه SKF یاد می‌شود. از زمان تأسیس این شرکت، دفتر مرکزی SKF همچنان در گوتنبرگ سوئد قرار دارد.

از خریدهای اخیر این شرکت می‌توان به اکونوموس، بخشی از هلدینگ Salzer، یک شرکت مهروموم مستقر در اتریش، Jaeger Industrial و ABBA، تولیدکنندگان تایوانی محرک‌های خطی اشاره کرد. مشتریان نامدار این شرکت شامل بزرگ‌ترین صنایع مادر جهان و شرکت‌هایی نظیر جنرال‌الکتریک، رولز رویس PLC و پرت‌اند ویتنی است. البته همان‌طور که ذکر شد محصولات اس کا اف در طیف بی‌شماری از کارخانه‌ها و صنایع از غول‌آسا تا کوچک مورداستفاده هستند. همچنین SKF تأمین‌کننده یاتاقان‌های خودروهای مسابقه‌ای فراری در مسابقات فرمول یک است و یکی از حامیان آن نیز به شمار می‌رود. یکی دیگر از حوزه‌های موردتوجه اس کا اف، حوزه انرژی نظیر توربین‌های بادی است که به تولید برق با انرژی تجدیدپذیر می‌پردازند.      به طور خلاصه SKF تأمین‌کننده معتبر و مورد اطمینان انواع بلبرینگ و رولبرینگ و متعلقات آن برای بزرگ‌ترین صنایع و برندهای جهان است. 

اس کا اف یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه تأسیس نمایندگی و اعطای امتیاز فروش در سراسر دنیا بسیار گسترده و پویا عمل کرده است. خلاصه بگوییم که هر جا که صنعت در جریان باشد SKF نیز آنجا حضور دارد. هم‌زمان با گسترش صنایع در دوره پهلوی، اولین نمایندگی فروش بلبرینگ‌های SKF در تهران شروع به کار کرد. حضور نمایندگی اس کا اف در شهرهای صنعتی ایران مانند تهران، اصفهان و تبریز سبب شد که محصولات این شرکت باکیفیت اصلی به دست مصرف‌کنندگان برسد؛ تا سنگ محکی برای تمامی بلبرینگ‌های ساخت این شرکت که در بازار ایران موجود است باشد.

فعالیت نمایندگی SKF در ایران برای فروش و تسخیر بازار کشورمان فراز و نشیب‌های بسیاری داشت که همچنان با دگرگونی اوضاع کشور و بازار ادامه دارد. می‌توان گفت که تغییر سیاست‌ها و اهداف شرکت اس کا اف در منطقه خاورمیانه و موانع موجود در ایران ازجمله تحریم‌ها، در دو دهه اخیر فعالیت نمایندگی‌های SKF در ایران را بسیار محدود کرده است که این امر تأمین بلبرینگ SKF اصل از عاملین فروش رسمی را دشوار نموده است.

با وجود موانع و چالش‌ها؛ به دلیل کیفیت بالا، اعتبار و استقبال بازار و صنایع ایران از بیرینگ‌های اس کا اف، گروه صنعتی خلیج بلبرینگ همچنان با خرید از نمایندگان رسمی اس کا اف در خارج کشور به واردات و فروش محصولات ارزشمند SKF ازجمله انواع بلبرینگ و رولبرینگ SKF در ایران مشغول است و آمادگی تأمین نیازهای صنعتی شما مشتریان محترم را دارد.

خرید بلبرینگ SKF اس کا اف اصل

به دلیل شرایط خاص کشور و عدم حضور نمایندگی شرکت SKF در ایران، متأسفانه محصولات تقلبی این شرکت به‌وفور در بازار یافت می‌شوند. به عقیده ما صنعتگران و مشتریان حق دارند در قبال هزینه‌ای که می‌کنند از بلبرینگ SKF اصل و باکیفیت بهره‌مند شوند. زیرا خرید جنس تقلبی علاوه بر زیان آنی مالی که در پی دارد؛ ممکن است باعث ازکارافتادگی دستگاه و تحمیل خسارت‌های سنگین مالی و جانی شود.

ما سال‌هاست که به تأمین و فروش بلبرینگ SKF می‌پردازیم و در این مدت تأمین‌کننده بلبرینگ SKF برای مصرف‌کنندگان و مراکز صنعتی کشور بوده‌ایم. ما نیازهای بازار داخلی از برند SKF را شناسایی کرده و اقدام به تهیه و واردات آن‌ها از طریق نمایندگی بلبرینگ SKF در اروپا و کشورهای همسایه می‌کنیم.

به‌خاطر داشته باشید که خلیج بلبرینگ خود را ملزم می‌داند تا در هنگام فروش بلبرینگ SKF، ضمانت اصالت و مشاوره فنی تخصصی را به مشتریان محترم ارائه دهد. درصورتی‌که به دنبال یک توزیع‌کننده بلبرینگ SKF معتبر با قیمت‌های مناسب و جنس اصلی هستید، کافی است یک‌بار از ما خرید کنید.

همان‌طور که اشاره شد محصولات SKF زادگاهی اروپایی دارند و در مجهزترین کارخانه‌ها در سراسر دنیا تولید می‌شوند. در مراکز تحقیقات و تولید اس کا اف، آخرین و دقیق‌ترین فنّاوری‌های روز دنیا مورداستفاده قرار می‌گیرند تا محصول نهایی از بهترین کیفیت و دقت برخوردار باشد.

 هزینه سنگین تحقیقات در مدرن‌ترین مراکز علمی صنعتی دنیا، مهندسی فوق‌العاده، استفاده از بهترین آلیاژهای فلزات در کنار هزینه‌های تولید و نیرو انسانی باعث شده تا قیمت بلبرینگ SKF نسبت به رقبا بالاتر باشد.

 هرچند این بهای بالاتر با افزایش راندمان دستگاه‌های تولیدی، کاهش هزینه تعمیرات و خرابی، دقت و عملکرد فوق‌العاده و البته دوام مثال‌زدنی بلبرینگ SKF در درازمدت جبران شده و محصولات شرکت را به انتخابی ارزشمند مبدل می‌کند.

 شاهد این مدعی محبوبیت این برند در بین صنعتگران و صنایع و مراکز تولیدی بی‌شماری است که سالیان متمادی است که به SKF اعتماد کرده و انتخاب اولشان است. در کشور عزیزمان ایران نیز SKF خوش‌نام‌ترین برند بلبرینگ است.

علاوه بر دلایل تأثیرگذار ذکرشده در قیمت بلبرینگ SKF باید توجه کرد که برخی افراد سودجو و بی‌انصاف در بازار ایران، با سوءاستفاده از محبوبیت و شناخته‌شده بودن اس کا اف، محصولات این شرکت را به قیمت گزاف و نامتعارفی به فروش می‌رسانند؛ بنابراین یک مدل از محصولات اس کا اف می‌تواند قیمت‌های بسیار متفاوتی داشته باشد. همچنین توجه داشته باشید که برخی کالای تقلبی را با برند SKF باقیمت‌های پایین‌تری در بازار ایران عرضه می‌کنند که استفاده از آن‌ها موجب افت عملکرد و خسارت‌های جبران‌ناپذیر می‌شود. در نتیجه محصولات این شرکت ممکن است در مواردی به قیمتی بسیار بیشتر از قیمت واقعی یا بسیار کمتر از قیمت واقعی به‌صورت جنس تقلبی به فروش برسند که خریداران می‌بایست به این موضوع آگاه بوده و در دام افراد سودجو و کلاهبردار نیفتند.

به دلیل وارداتی‌بودن محصولات این شرکت و نوسانات دلار، قیمت بلبرینگ SKF مانند سایر کالاهای وارداتی مرتب دستخوش تغییر است؛ لذا در صورت تمایل به استعلام قیمت بلبرینگ SKF و دریافت لیست قیمت محصولات اس کا اف کافی است با ما تماس بگیرید. این نوید را به شما می‌دهیم که قیمت عرضه‌شده توسط خلیج بلبرینگ رقابتی و منصفانه است.

به دلیل شرایط خاص بازار ایران و عدم حضور مستقیم شرکت SKF، متأسفانه محصولات تقلبی این شرکت به‌وفور یافت می‌شوند. به عقیده ما صنعتگران و مشتریان حق دارند که در قبال هزینه‌ای که می‌کنند از کالای باکیفیت و جنس اصلی بهره‌مند شوند. زیرا خرید جنس تقلبی علاوه بر زیان آنی مالی که در پی دارد می‌تواند باعث ازکارافتادگی دستگاه و تحمیل خسارت‌های سنگین شود. خلیج بلبرینگ اس کا اف را با ضمانت اصالت عرضه می‌کند تا مشتریان محترم که سرمایه اصلی ما به شمار می‌آیند دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند.

شایان‌ذکر است که جنس اصلی SKF از کیفیت، دوام و دقت مثال‌زدنی برخوردار است. چنانچه تجربه ناخوشایند یا کیفیت نازلی را از بلبرینگ SKF سراغ دارید به‌احتمال زیاد در دام کالای تقلبی افراد سودجو و کلاهبردار افتاده‌اید. زیرا بدون تردید استفاده از بلبرینگ SKF اورجینال عملکردی با بازدهی بالا، دوام طولانی‌مدت و آسودگی خاطر برای مصرف‌کننده را فراهم می‌کند.

بلبرینگ SKF تقلبی

در بخش ذیل به‌صورت موردی به مقایسه بلبرینگ SKF اصلی با تقلبی پرداخته‌ایم. درنظرگرفتن این موارد می‌تواند به شما در تشخیص بلبرینگ SKF اصل یاری دهد.

  • از مواد اولیه و متریال با کیفیتی تهیه‌شده است.
    • بلبرینگ‌های SKF اصلی از بهترین مواد اولیه و آلیاژها ساخته می‌شوند تا ضامن دوام و عملکرد درخشان آن‌ها در طولانی‌مدت باشد.
  • دارای ابعاد دقیقی است.
    • جنس اصلی SKF تابع استانداردهای تولیدی دقیق و سخت‌گیرانه‌ای هستند که نتیجه آن ابعاد منسجم و ترانس‌های دقیق و همسان است.
  • دارای علامت‌گذاری و برچسب درستی است.
    • بلبرینگ‌های بااصالت SKF دارای علامت‌گذاری دقیق و واضح هستند که شامل لوگو SKF، پارت نامبر و محل تولید است.
  • دارای هولوگرام است.
    • برخی بلبرینگ‌های SKF دارای برچسب‌های هولوگرامی هستند که در صورت چرخاندن، تغییر طرح یا رنگ می‌دهند که خود می‌تواند نشانه‌ای بر اصالت آن‌ها باشد.
  • دارای بسته‌بندی درست و قابل‌اطمینان است.
    • بلبرینگ و رولبرینگ SKF اصل اغلب دربسته بندی درست و مناسبی قرار می‌گیرند که کیفیت چاپ و بسته‌بندی اصالت آن‌ها را نمایش می‌دهد.
  • کیفیت مواد اولیه نازل است.
    • در تولید بلبرینگ SKF تقلبی اغلب از مواد اولیه بی‌کیفیت و نازل استفاده می‌شود که نتیجه آن افت عملکرد، عمر کم محصول و افزایش احتمال خطا و حادثه است.
  • ابعاد غیرمنسجم است.
    • بلبرینگ تقلبی SKF ممکن است دارای ابعادی غیرمعمول، تلورانس نامناسب یا نقص‌های قابل‌مشاهده‌ای باشد که حکایت از شرایط تولید غیراستاندارد آن‌ها دارد.
  • علامت‌گذاری غیردقیق و دارای خطا است.
    • روی بلبرینگ اس کا اف فیک ممکن است غلط‌های دیکته‌ای و نگارشی یا علامت‌گذاری‌های مشکوکی را مشاهده کنید که می‌تواند شامل لوگو، پارت نامبر یا اطلاعات تولیدی و… نادرست و اشتباهی باشد.
  • عدم وجود هولوگرام یا هولوگرام تقلبی است.
    • جنس تقلبی ممکن است به‌کلی فارغ از هولوگرام بوده یا دارای هولوگرام فیک باشد. هولوگرام فیک با چرخاندن، دچار تغییر رنگ و طرح نمی‌شود.
  • بسته‌بندی نامناسب است.
    • یکی از مواردی که تولیدکنندگان جنس تقلبی به آن توجه زیادی نمی‌کنند، بسته‌بندی محصول است. اگر بسته‌بندی بلبرینگ SKF اصلی را دیده باشید، احتمالاً بتوانید تفاوت آن را با بسته‌بندی جنس تقلبی متوجه شوید؛ زیرا محصولات فیک ازنظر جنس بسته‌بندی و چاپ انجام‌شده دارای کیفیت نازل و غیرحرفه‌ای هستند.

نکته مهم: در عین درنظرگرفتن موارد مذکور، پیشنهاد ما این است که به دلیل پیچیده‌تر شدن مداوم روش‌های فروش اجناس تقلبی توسط افراد سودجو و غیرحرفه‌ای، به هیچ‌یک روش‌های تشخیص اصالت بلبرینگ SKF به‌صورت ۱۰۰% اتکا نکنید. جهت اطمینان بیشتر توصیه می‌کنیم که از فروشنده مطمئن و معتبر بلبرینگ SKF اصل موردنیاز خود را خریداری نمایید. ما ضمانت می‌دهیم که با یک‌بار خرید محصول از خلیج بلبرینگ به اصالت کالای عرضه‌شده توسط ما پی برده و مشتری دائم می‌شوید.

استفاده از تجربیات کسانی که از بلبرینگ‌های تقلبی استفاده کرده‌اند یا کسانی که بلبرینگ SKF اصل استفاده کرده‌اند نیز می‌تواند شما را در هنگام تشخیص و انتخاب کمک کند. درخواست گواهی اصالت کالا و ضمانت اصل بودن از توزیع‌کننده می‌تواند نیز می‌تواند از فروش بلبرینگ‌های تقلبی جلوگیری کند ما در مقاله‌ای جداگانه و به طور مفصل به موضوع تشخیص بلبرینگ اصل از تقلبی پرداخته‌ایم که می‌توانید از آن نیز استفاده کنید.

ما محصولات اس کا اف را تنها با گواهی اصالت به فروش می رسانیم.

شرکت SKF در سال ۱۹۰۷ در شهر گوتنبرگ سوئد بنیان نهاده شد. به‌واسطه پیشرفت و جایگاهی که اس کا اف در سطح دنیا پیدا کرد، این شرکت گستره عملیات خود را از کشور سوئد و قاره اروپا فراتر برد. اکنون برند SKF یک ابرشرکت چندملیتی است که در ده‌ها شهر و کشور جهان و در چندین قاره کارخانه‌های تولیدی و نمایندگی مستقیم دارد. در بخش ذیل به چند شعبه از کارخانه‌های اس کا اف اشاره می‌کنیم.

  • کارخانه اس کا اف در سوئد: اس کا اف همچنان در کشور مادر خود در سوئد چندین کارخانه تولیدی دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به کارخانه‌های واقع در گوتنبرگ و کاترین هولم اشاره کرد.
کارخانه بلبرینگ اس کا اف در سوئد
نمایندگی اس کا اف در سراسر دنیا
  • کارخانه اس کا اف در آلمان: اس کا اف در کشور خوش‌آوازه صنعتی یعنی آلمان نیز چندین سایت تولید دارد که از آن‌ها می‌توان به کارخانه‌های شواینفورت، اشتایر اشاره کرد.
  • کارخانه اس کا اف در ایتالیا: اس کا اف در مناطق ویلار پروسا، کولچیو و آیراسکای ایتالیا به تولید محصولات خود مشغول است.
  • کارخانه اس کا اف در فرانسه: اس کا اف در منطقه اولون و دیژون فرانسه نیز کارخانه‌هایی احداث کرده است.
  • کارخانه اس کا اف در ایالات متحده آمریکا: جهت پاسخ‌دادن به تقاضای بازار آمریکای شمالی، برند اس کا اف در ایالت‌های پنسیلوانیا، ایلینوی و کارولینای جنوبی آمریکا نیز کارخانه‌های تولید دارد.
  • کارخانه اس کا اف در چین: اس کا اف در کشور چین حضور چشمگیری دارد؛ و در شهرهایی نظیر شانگهای، ووشی و دالیان سایت‌های تولیدی احداث کرده است.
  • کارخانه اس کا اف در هند: اس کا اف جهت حضور پررنگ‌تر در شبه‌قاره هند، در شهرهای پونا، هاریدوار و بنگ لور کشور هند کارخانه‌هایی تأسیس کرده است.
  • کارخانه اس کا اف در برزیل: اس کا اف از منطقه و بازار درحال‌توسعه آمریکای لاتین نیز غافل نمانده است و در ایالت سائوپائولو، شهر سوروکابا و پورتو الگری سایت‌های تولیدی دارد.
  • و بسیاری کارخانه های دیگر…

شهرها و کشورهای ذکرشده تنها تعدادی از کارخانه‌های اس کا اف در سطح جهان را تشکیل می‌دهند و این شرکت در کارخانه‌های دیگری نیز دارد. حضور گسترده بین‌المللی به اس کا اف این امکان را داده است تا ضمن افزایش بهره‌وری تولید و دسترسی به بازارهای مختلف، زنجیره تأمین گسترده‌ای داشته باشد.

 برند SKF یک برند بین‌المللی معتبر است که کارخانه‌های زیادی در سطح جهان دارد. آنچه برای مصرف‌کننده نهایی می‌بایست مهم باشد این است که بتواند بلبرینگ SKF اصلی را تهیه کند. چندان اهمیت ندارد که یک مدل بلبرینگ SKF در کشور X یا Y تولیدشده باشد، زیرا بدیهی است که اس کا اف در تمامی کارخانه‌های تولیدی خود فارغ از محل جغرافیایی‌شان استانداردهای ممتاز و سطح بالایی را رعایت می‌کند. خوش‌نامی و موفقیت مداوم این برند در سطح جهانی، گواه این موضوع است.

به‌عنوان یک اصل کلی، سال تولید و نوع بلبرینگ SKF با کشور سازنده آن ارتباط دارد. البته در نظر داشته باشید که شرکت اس کا ف در طی بیش از یک قرن سابقه خود بارها سیاست و رویکردها و جریان تولیدات خود را دستخوش تغییرات کرده است. به طور مثال بعد از جنگ جهانی دوم تولیدات اس کا اف ۲۳ درصد کاهش یافت و در پی آن کارخانه‌هایی به‌صورت موقت تعطیل شد. در سال‌های اخیر شرکت SKF دست به تقسیم‌بندی تولیدات خود زده است. اگر بخواهیم مثال ساده‌ای بزنیم، فرض کنید نوع X از محصولات آن در یک کشور و نوع Y آن در یک کشور دیگر تولید می‌شود که از این طریق اهل‌فن می‌توانند کشور سازنده آن را حدس بزنند.

کارخانه تولید بلبرینگ اس کا اف
برند SKF در کشورهای مختلف حضور دارد

در یک جمع‌بندی بیشتر بلبرینگ‌های شیار عمیق، تماس زاویه‌ای و رول برینگ های استوانه‌ای در کشورهای فرانسه، آلمان، ایتالیا، انگلیس، اسپانیا، سنگاپور و کره جنوبی تولید می‌شوند. بلبرینگ‌های سری دوردیفه خود تراز نیز در زادگاه اس کا اف یعنی کشور سوئد ساخته می‌شوند. اکثر بلبرینگ‌های خطی محصول کشور تایوان است. بلبرینگ‌های خود تراز دو ردیفه نیز در مالزی تولید می‌شوند. در سال ۲۰۰۲ SKF، کارخانه‌ای برای تولید بلبرینگ شیار عمیق سایز کوچک در چین تأسیس کرد؛ و سپس با توسعه بازار و عملیات خود در چین در سال ۲۰۰۷، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۹ کارخانه‌های دیگری را نیز در این کشور احداث کرد که اغلب به تولید بلبرینگ مخروطی و شیار عمیق می‌پردازند.

شرکت SKF در سال ۱۹۰۷ در کشور سوئد تأسیس شد. محصولات این شرکت هر روزه چرخ صنعت را در سراسر دنیا به حرکت می‌آورند. اس کا اف در زمینه بلبرینگ و رولبرینگ غلتشی، انواع مهروموم‌ها در آب بنده، مکاترونیک و سامانه‌های روان‌کاری تمرکز دارد. خدمات شرکت SKF نیز حول محور پشتیبانی فنی به صنایع، خدمات تعمیر و نگهداری، نظارت بر وضعیت و همچنین آموزش می‌چرخد.

فعالیت‌های تجاری شرکت اس کاف اف در سه حوزه عمده قابل‌تقسیم بندی است:

  • بازار صنعتی و صنایع استراتژیک
  • بازار صنعتی و فروش و خدمات منطقه‌ای
  • صنعت خودروسازی

شرکت SKF در دو حوزه اول بر مدیریت کل چرخه صنایع مشتریان متمرکز است و طیف وسیعی از محصولات، خدمات و راهکارها را به تولیدکنندگان تجهیزات اصلی و کاربران نهایی در صنایع مختلف ارائه می‌کند. در حوزه سوم یعنی خودروسازی نیز اس کا اف به رفع نیازهای صنعتی تولیدکنندگان خودرو، کامیون‌های سبک‌وسنگین، تریلر، اتوبوس، دوچرخه می‌پردازد. بازار خدمات خودرو نیز با محصولاتی مانند یاتاقان‌های توپی چرخ، بلبرینگ‌های غلتکی مخروطی، بلبرینگ‌های شیار عمیق کوچک، آب‌بندها و تجهیزات مکانیکی تأمین می‌شود.

در این بخش به معرفی انواع بلبرینگ SKF و انواع رولبرینگ اس کا اف می پردازیم:

بلبرینگ‌های شیار عمیق پرمصرف‌ترین نوع بلبرینگ SKF بوده و به‌نوعی همه‌کاره هستند. این طبقه‌بندی از محصولات دارای اصطکاک کمی بوده و برای نویز و لرزش کم بهینه‌سازی شده‌اند که این موضوع در نهایت سرعت چرخش بالا را امکان‌پذیر می‌کند. بلبرینگ شیار عمیق SKF بارهای شعاعی و محوری را در هر دو جهت تحمل کرده و به‌راحتی نصب قابل‌نصب است. همچنین نسبت به انواع دیگر یاتاقان‌ها به نگهداری کمتری نیاز دارد.

در کاتالوگ بلبرینگ SKF طیف وسیعی از طرح‌ها، انواع و اندازه‌های بلبرینگ‌های شیار عمیق فهرست شده است. بلبرینگ‌های شیار عمیق سری SKF Explorer نیز برای نیازهای عملکردی خاص قابل‌تنظیم هستند.

مهم‌ترین و پرمصرف‌ترین سری‌های بلبرینگ شیار عمیق SKF:

  • SKF 6000 Series
  • SKF 6200 Series
  • SKF 6300 Series
بلبرینگ شیار عمیق SKF اس کا اف

اس کا اف، بلبرینگ‌های تماس زاویه‌ای را بسیار دقیق و برای قطر شفت از ۶ تا ۳۶۰ میلی‌متر تولید می‌کند. الزامات کاربرد این بلبرینگ‌ها متفاوت است؛ لذا مجموعه SKF از بلبرینگ‌های تماس زاویه‌ای بادقت فوق‌العاده شامل چهار سری بعد ISO، در اجراهای متعدد است. گسترده بودن طرح‌ها و انواع بلبرینگ‌های تماس زاویه‌ای سبب شده که این محصولات تقریباً در هر برنامه ماشین‌ابزار و همچنین سایر کاربردهایی که به بلبرینگ‌های دقیق موردنیاز است، جایی داشته باشند.

مهم‌ترین و پرمصرف‌ترین سری‌های بلبرینگ تماس زاویه‌ای SKF

  • SKF 1200 Series
  • SKF 2200 Series
  • SKF 1300 Series
  • SKF 2300 Series

بلبرینگ‌های خود تراز SKF دارای دو ردیف توپ هستند که شامل یک راهروی کروی معمولی در حلقه بیرونی و دو شیار عمیق بدون وقفه در رینگ داخلی است. بلبرینگ خودتنظیم نسبت به انحراف زاویه‌ای شفت نسبت به محفظه حساس نیست که به‌عنوان‌مثال می‌تواند در اثر انحراف شفت ایجاد شود. توجه داشته باشید که در این نوع بلبرینگ هنگام نصب می‌بایست ناهماهنگی استاتیک و دینامیکی را در نظر داشته باشید. عملکرد عالی با سرعت بالا، عملکرد بار سبک عالی و اصطکاک کم از مزایای بلبرینگ خودتنظیم SKF به شمار می‌آیند.

مهم‌ترین و پرمصرف‌ترین سری‌های بلبرینگ خودتنظیم SKF:

  • SKF 7200 Series
  • SKF 7300 Series
  • SKF 7000 Series
  • SKF 3200 Series
بلبرینگ خود تنظیم SKF اس کا اف

بلبرینگ‌های کف گرد SKF به‌صورت بلبرینگ‌های یک‌جهته یا دو‌جهته تولید می‌شوند. توجه داشته باشید که بلبرینگ کف گرد اس کا اف فقط برای تحمل بارهای محوری طراحی شده‌اند و نباید تحت هیچ‌گونه بار شعاعی قرار گیرند.
علاوه بر یاتاقان‌های ارائه‌شده در این رده، SKF یاتاقان‌های توپ رانش را برای الزامات کاربردی خاص نیز ارائه می‌دهد. این مجموعه شامل بلبرینگ‌هایی با روغن جامد و یاتاقان‌های روکش‌دار بادوام NoWear است.

مهم‌ترین و پرمصرف‌ترین سری‌های بلبرینگ کف گرد SKF:

  • SKF 511 Series
  • SKF 512 Series
  • SKF 513 Series
  • SKF 514 Series

رولبرینگ‌های استوانه‌ای SKF در طیف گسترده‌ای از طرح‌ها، سری‌ها، انواع و اندازه‌ها موجود هستند. تفاوت‌های اصلی طراحی بین آن‌ها در تعداد ردیف‌های غلتکی و فلنج‌های حلقه داخلی/خارجی و همچنین طرح‌ها و مواد قفس خلاصه می‌شود.

یاتاقان‌های استوانه‌ای اس کا اف می‌توانند چالش‌های کاربردی تحت‌فشار بارهای شعاعی سنگین و سرعت‌های بالا را به‌راحتی برطرف کنند. باتوجه‌به جابه‌جایی محوری (به‌جز یاتاقان‌های دارای فلنج در هر دو حلقه داخلی و خارجی) این نوع از رولبرینگ سفتی بالا، اصطکاک کم و عمر طولانی را ارائه می‌دهد.

رولبرینگ استوانه‌ای SKF در طرح‌های مهروموم‌شده یا اسپلیت موجود است. در یاتاقان‌های مهروموم‌شده، غلتک‌ها از آلاینده‌ها، آب و گردوغبار محافظت می‌شوند، درحالی‌که حفظ روان‌کننده و حذف آلاینده‌ها را نیز فراهم می‌کنند. این پدیده سبب اصطکاک کمتر و عمر طولانی‌تر آن‌ها می‌شود. یاتاقان‌های اسپلیت عمدتاً برای چیدمان یاتاقان‌هایی که دسترسی به آن‌ها دشوار است، مانند میل‌لنگ در نظر گرفته می‌شوند که در این موارد تعمیر و نگهداری و تعویض با سهولت بیشتری قابل‌انجام است.

مهم‌ترین و پرمصرف‌ترین سری‌های رولبرینگ استوانه‌ای SKF:

  • SKF NU Series
  • SKF N Series
  • SKF NJ Series
  • SKF NUP Series

غلتک سوزنی SKF شامل یاتاقان‌هایی با غلتک‌های استوانه‌ای است که نسبت به طولشان قطر کمی دارند. پروفیل غلتکی/راهروی اصلاح‌شده نیز از پیک استرس جهت افزایش عمر یاتاقان جلوگیری می‌کند.
شرکت SKF غلتک‌های سوزنی را در طرح‌های مختلف، سری و در طیف وسیعی از اندازه‌ها عرضه کرده است. تا آن‌ها برای شرایط عملیاتی و کاربردهای مختلف به‌سهولت قابل‌استفاده باشند.

مهم‌ترین و پرمصرف‌ترین سری‌های رولبرینگ سوزنی SKF:

  • SKF NK Series
  • SKF NA Series
  • SKF RNA Series
  • SKF NKI Series
رولبرینگ سوزنی SKF اس کا اف

با طیف گسترده‌ای از طرح‌ها برای انتخاب، بلبرینگ‌های غلتکی مخروطی SKF به‌تناسب سرعت، بار، آلودگی، دما یا شرایط ارتعاش خاص موردنیاز قابل‌تنظیم هستند.
رولبرینگ مخروطی SKF دارای مجموعه فنجانی و مخروطی است. فنجان از حلقه بیرونی و مجموعه مخروط از حلقه داخلی، غلتک‌ها و قفس تشکیل‌شده است. این ساختار بلبرینگ بارهای ترکیبی را در خود جای‌داده و اصطکاک کم را در حین کار ایجاد می‌کند. با تنظیم یک یاتاقان غلتکی مخروطی تک ردیفی در برابر غلتک مخروطی دوم و اعمال یک پیش بار، می‌توان به یک یاتاقان صلب دست‌یافت.
رولبرینگ‌های مخروطی SKF در کلاس Explorer نیز ساخته‌شده‌اند. SKF Explorer تخصص این شرکت را در طراحی بلبرینگ، تریبولوژی، متالورژی، روان‌کاری و ساخت ترکیب کرده و به نحو احسن به عرصه نمایش و عمل می‌گذارد. رولبرینگ‌های مخروطی SKF Explorer معمولاً در محلول‌های یاتاقانی که نیاز به افزایش عملکرد، کاهش اصطکاک یا افزایش چگالی توان وجود دارد مورداستفاده قرار می‌گیرند.

مهم‌ترین و پرمصرف‌ترین سری‌های رولبرینگ مخروطی SKF :

  • SKF 302 Series
  • SKF 303 Series
  • SKF 313 Series
  • SKF 320 Series
رولبرینگ مخروطی SKF اس کا اف

SKF این نوع بلبرینگ که در طیف وسیعی از صنایع کاربرد دارد را در سال ۱۹۱۹ اختراع کرد. رولربرینگ‌های کروی SKF برای مواجهه با بارهای شعاعی و محوری بسیار سنگین در کاربردهایی که مستعد ناهماهنگی یا انحراف شفت هستند طراحی‌شده‌اند. این محصول اس کا اف با ظرفیت حمل بار بالا و توانایی برای سازگاری با ناهماهنگی‌ها، به صنعتگران کمک می‌کند تا هزینه‌های نگهداری را کاهش و عمر یاتاقان را افزایش دهند. از کاربردهای رولبرینگ کروی اس کا اف می‌توان به شفت‌های اصلی توربین بادی، کاستورهای پیوسته، کاربردهای ارتعاشی و کاربردهای با سرعت بالا، و همچنین یاتاقان‌های روغن جامد، بلبرینگ‌های اسپلیت، واحدهای غلتک SKF ConCentra برای خشن‌ترین محیط‌های عملیاتی اشاره کرد.

مهم‌ترین و پرمصرف‌ترین سری‌های رولبرینگ کروی SKF :

  • SKF 213 Series
  • SKF 222 Series
  • SKF 223 Series
  • SKF 230 Series
رولبرینگ کروی SKF اس کا اف

بلبرینگ‌های رولر کروی SKF دارای مسیرهای مخصوص مسابقه و غلتک‌های نامتقارن هستند. این یاتاقان‌ها می‌توانند بارهای محوری را که در یک‌جهت عمل می‌کنند را در کنار بارهای شعاعی به‌صورت هم‌زمان تحمل کنند. در رولبرینگ بشکه‌ای کف گرد SKF بار از طریق غلتک‌ها با زاویه‌ای نسبت به محور یاتاقان بین مسیرهای مسابقه درحالی‌که فلنج غلتک را هدایت می‌کند منتقل می‌شود.

مهم‌ترین و پرمصرف‌ترین سری‌های رولبرینگ بشکه‌ای کف گرد SKF :

  • SKF 293 Series
  • SKF 294 Series
  • SKF 292 Series
  • SKF 293 Series
رولبرینگ بشکه ای کف گرد SKF اس کا اف

در این بخش انواع قفسه بیرینگ های SKF را معرفی می کنیم.

قفسه‌های فولادی را می‌توان در دمای عملیاتی تا ۳۰۰٫ درجه سانتی‌گراد (۵۷۰ درجه فارنهایت) استفاده کرد. قفسه‌های ورق فولادی مهر شده از فولاد کم‌کربن ساخته شده‌اند. این قفسه های سبک وزن دارای استحکام نسبتاً بالایی هستند و برای برخی از انواع بلبرینگ‌ها، می‌توان آنها را برای کاهش بیشتر اصطکاک و سایش در شرایط بحرانی، قرار داد. این نوع قفسه بیشتر در بیرینگ‌های شیار عمیق استفاده می‌شود. قفسه‌های فولادی ماشین کاری شده معمولاً از فولاد ساختاری غیر آلیاژی ساخته و برای کاهش اصطکاک و سایش، اسفاده می‌شوند. برای مثال برای بلبرینگ‌های خود تنظیم ساچمه کروی کاربرد دارند.

معرفی قفسه سری E و CC اس کا اف SKF

در سری‌های اسفریکال اس کا اف د از مدل قفسه ماشین کاری شده استفاده می‌شود؛ مانند قفسه‌های سری E و CC که در تصاویر زیر نشان داده ایم. قفسهای فولادی ماشینکاری شده معمولاً توسط روانکننده های معدنی یا روغن مصنوعی که معمولاً برای یاتاقان‌های نورد استفاده می‌شوند یا حلال‌های آلی که برای تمیز کردن یاتاقان‌ها استفاده می‌شوند، تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند.

قفسه‌های برنجی را می‌توان در دمای عملیاتی تا ۲۵۰٫ درجه سانتیگراد (۴۸۰٫ درجه فارنهایت) استفاده کرد. قفسه‌های برنجی ماشین کاری شده از برنج ریخته گری یا فرفورژه ماشینکاری می‌شوند. آنها تحت تأثیر اکثر روان کننده‌های معمولی یاتاقان از جمله روغن‌های مصنوعی و گریس‌ها نیستند و می‌توان آنها را با استفاده از حلال‌های آلی تمیز کرد.

پلی آمید ۶۶ (PA66) رایج‌ترین ماده مورد استفاده برای قفسه‌های قالب گیری تزریقی است. این ماده، با یا بدون الیاف شیشه، با ترکیب مطلوبی از استحکام و کشش مشخص می‌شود. خواص مکانیکی، مانند استحکام و الاستیسیته، مواد پلیمری وابسته به دما و در معرض آن است. عواملی که بیشتر بر فرآیند پیری تأثیر می‌گذارند دما، زمان و محیط (روان کننده) است که پلیمر در معرض آن قرار می‌گیرد. عمر قفسه با افزایش دما و نا مناسب بودن روان کننده کاهش می‌یابد؛ بنابراین، مناسب بودن قفسه‌های پلی آمید برای یک کاربرد خاص به شرایط عملیاتی و نیازهای عمر بستگی دارد. قفسه‌های ساخته شده از PA66 تقویت شده با فیبر شیشه ای نباید در دمای عملیاتی بالاتر از ۷۰ درجه سانتیگراد (۱۶۰ درجه فارنهایت) استفاده شود.

پلی آمید در دماهای پایین خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد؛ بنابراین، قفس‌های ساخته شده از PA66 تقویت شده با فیبر شیشه ای نباید در برنامه‌هایی که دمای کار مداوم زیر ۴۰- درجه سانتی گراد (۴۰- درجه فارنهایت) است استفاده شود.

پلی آمید ۴۶ تقویت شده با الیاف شیشه (PA46) ماده استاندارد قفسه برای برخی از رولبرینگ‌های حلقوی CARB با اندازه کوچک و متوسط است. دمای کاری مجاز ۱۵ درجه سانتیگراد (۲۵ درجه فارنهایت) بالاتر از PA66 تقویت شده با الیاف شیشه است.

پلی اتر اترکتون تقویت شده با الیاف شیشه (PEEK) برای شرایط سخت از نظر سرعت بالا، مقاومت شیمیایی یا دماهای بالا مناسب‌تر از PA66 و PA46 است. خواص استثنایی PEEK ترکیبی عالی از استحکام و انعطاف پذیری، محدوده دمای عملیاتی بالا و مقاومت شیمیایی و سایش بالا را ارائه می‌دهد. به دلیل این ویژگی‌های برجسته، قفسهای PEEK معمولاً برای بلبرینگ‌های توپی و استوانهای هیبریدی یا بسیار دقیق در دسترس هستند. این ماده با دما یا مواد افزودنی روغن تا دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد (۳۹۰ درجه فارنهایت) علائم پیری را نشان نمی‌دهد. با این حال، حداکثر دما برای استفاده با سرعت بالا به ۱۵۰ درجه سانتیگراد (۳۰۰ درجه فارنهایت) محدود می‌شود زیرا این دمای نرم شدن پلیمر است.

در بخش ذیل تلاش کرده‌ایم به مهم‌ترین سؤالات شما که در هنگام خرید بلبرینگ SKF دارای اهمیت هستند بپردازیم. چنانچه سوالی دارید که پاسخی برای آن نیافتید کافی است در بخش نظرات بنویسید تا سؤال شما توسط کارشناسان خبره ما پاسخ داده شود. همچنین می‌توانید با ما تماس تلفنی بگیرید.

فروش انواع بلبرینگ اس کا اف اصل

+ استعلام قیمت بلبرینگ SKF

با ما تماس بگیرید ۳۳۰۰۰۱۰۵(۰۲۱)

اسکرول به بالا
Khalijbearing-mascot-popup

نیاز به راهنمایی دارید؟

نیاز به راهنمایی دارید؟

Call Now Buttonاستعلام قیمت و مشاوره خرید